reklama

Kamalásky

Poznáte také? Trochu menej ako lásky, trochu viac jak kamarátky... V pesničkách je zapísaný život....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Zoznámime sa, staneme sa dobrými kamarátmi. Trebárs na štúdiách. A podvedomie začne byť niekde inde než ste vy. Veľmi, veľmi pozvoľna...toto nie je mesačná záležitosť!

Ten vzťah je ako premena na motýľa. Ktorého sa bojím dotknúť, aby som mu nezlomil krídlo. A tak vedieme dlhé debaty, ktoré nemusia byť ani tak hlboké. Stačí, že cítime porozumenie medzi sebou. No akokoľvek intenzívne debatujem, myslím na to, ako jednoducho môžem ten most medzi nami zbúrať. Stačí sa mi načiahnuť.

Márna snaha, vraví moj kamarát Rozum. Má iného! A ja mám voči vzťahu úctu.
Rozum je fajn chlap, mám ho celkom rád... ale niekedy je príliš...rozumný. Žiadne excesy, ži uhladene...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale mám ešte jedného kamaráta. Srdce. On mi hovorí, že mi ten most pomôže rozšíriť a spevniť. Ale čo on môže vedieť, keď si príde len sem-tam. Zatiaľ mu neverím, už som sa s ním kvôli niečomu dlhšiu dobu nerozprával. Uvidím. No vravel, že sa chvíľu zdrží. Vraj mu na mne a na motýľovi záleží.

Neviem koho poslúchnuť. Keď príde Srdce a ostane ako sľúbil, tak s Rozumom zas nebude ani reči. A je veľmi pravdepodobné, že tomu motýľovi zlomím krídlo. Neviem, či som dostatočne jemný na niečo také krehké.

Nebudem riskovať. Nebudem skrátka robiť nič. Takto ostanem kamarát s oboma, aj s motýľom. A budem sa kochať vzťahu, do ktorého som nezasiahol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo vravíš, Srdce?

...

Prestaň, Srdce!!! Už som rozhodol!

Ján Lopatář

Ján Lopatář

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jozef Mak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu