reklama

Odkaz pre rodičov

Sú chvíle, keď si človek viac ako inokedy uvedomí, čo preňho znamenajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Chcem každý rok do štedrej večere zažívať zhon a stresy, lebo potomchcem sa so svojimi rodičmi modliť Otčenáš a chcem ďakovať Bohu, že sa ten Otčenáš s rodičmi MôžEM modliť achcem ďakovať Bohu, že sa ten Otčenáš môžem modliť s MOJIMI rodičmi a chcem sa na nich počas tej modlitby pozerať a počítať vrásky, ktoré im pribudli a chcem po večeri s nimi sedieť a dívať sa na hocičo v telke achcem si ten okamih zapamätať, lebo viem, že akokoľvek silnochcem, nebudú tu večne. Priviedli ste ma na svet a starali sa o mňa. Boli chvíle, keď ste pri mne stáli a zadržiavali slzy a dávali mi nádej. Veľakrát sa stalo, že ste mi dali posledný kúsok nejakej dobroty. Banalita, ale hodná len vyzretého dospelého človeka. Vy mi prejavujete lásku týmto všetkým a mnohým ďalším. Ja som zrejme dostal do vienka trochu mužksej ješitnosti a nedokážem to povedať nahlas. A tak to nahlas aspoň napíšem. Znamenáte pre mňa veľmi veľa.

Ján Lopatář

Ján Lopatář

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jozef Mak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu