reklama

Ako sa na Slovensku získavajú klienti? Zastrašovaním

Veď ako ináč si vysvetliť tento oznam na linkových autobusoch michalovskej SAD?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (58)

V jednom z autobusov michalovskej SAD, niekedy okolo Vianoc 2007:

(kvôli nie práve najlepšej kvalite fotky je prepísaný jej text pod ňou)  

...
... 

"Vážení cestujúci, v ostatnom čase dochádza k zvýšenej preprave automobilmi nepravidelnej prepravy osôb v náhodných časoch, keď títo prapravcovia vás oslovujú a ponúkajú vám "rýchlejšie cestovanie" najmä na trase Sobrance - Michalovce - Sečovce - Košice, Kráľovský Chlmec - Trebišov - Sečovce - Košice a späť.

Dopravná spoločnosť SAD Michalovce, a.s. vykonáva pravidelnú prepravu osôb na linkách a v garantovaných časoch zverejnených v cestovných poriadkoch v súlade so schválenou licenciou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Pravidelná preprava osôb je služba, ktorá je spoplatňovaná a je ju možno vykonávať len v prípade, že bude zabezpečená návratnosť prostriedkov vynaložených na jej vykonávanie (prevádzku autobusov). V prípade znižovania počtu cestujúcich budú prepavné spoločnosti nútené z ekonomických dôvodov postupne obmedzovať pravidelné autobusové spoje.

Vážení cestujúci, dovoľujeme si vás touto cestou požiadať, aby ste zvážili, či máte záujem o dlhodobé a pravidelné autobusové spojenie, alebo o spojenie čisto náhodné. SAD Michalovce, a.s."

Vážení predstavitelia SAD Michalovce,

spôsob, ktorý ste si zvolili, aby ste si získali cestujúcich, je nevídaný. Človek by si povedal, že by vám konkurencia neuškodila. Všade to funguje tak, že konkurencia buď znižuje ceny alebo zlepšuje služby za dané ceny. Čo keby ste skúsili aspoň to druhé, namiesto zastrašovania cestujúcich? Či si nebodaj myslíte, že keď skrachujete, tak sa na to tí konkurenční prepravcovia vykašlú, vás chcú iba zruinovať? Prekvapím vás, ak poviem, že vás iba nahradia? Že to, čo chcú, je prežiť na trhu a keď sa im bude dariť, tak budú mať vlastné cestovné poriadky a nebudú fungovať "čisto náhodne"?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Využite to, že ponúkate svoje služby už roky a posnažte sa viac. Rok 1989 už padol, nadišiel čas pomerať si sily so súperom. 

 s pozdravom,

(aj) váš zákazník

Ján Lopatář

Ján Lopatář

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jozef Mak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu