reklama

Tri postelne jednohubky

V troch roznych krajinach na troch roznych posteliach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Bol som v Grecku. Tri mesiace. Zo vsetkych posteli, a mozem povedat, ze tam bola aj jedna manzelska, sa mi uslo spat na tej najmensej, najvylezanejsej, vybavenej najviac pruzinami. Bol som v Taliansku. Cosi vyse mesiaca. Prvu noc som spal v sklade, medzi flasami od alko a nealko napojov. Do rytmu mi hrala ziva kapela tot hned za plechovou stenou. Cely dalsi mesiac som spal v stane. V malom, s vela mravcami, s teplotou prevysujucou teplotu mojho tela v case ked som mal spat, bez moznosti postavit ho inde. A s jednou karimatkou pod sebou. Teraz som v Anglicku. Spim na niecom, co pripomina postel. Ale vzdy, ked sa otacam v noci, tak sa na to zobudim a zosmykava sa z toho postelna plachta, tak usudzujem, ze to asi postel nebude. Rada pre mojich kamaratov: uz viete, co chcem ako svadobny dar? Presne! NAFUKOVACI MATRAC, KRALOVSKU VELKOST!!!:)

Ján Lopatář

Ján Lopatář

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jozef Mak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu