reklama

Ako ma potesila baba z Hong Kongu

Prisla k nam do labu baba z Hong Kongu. Padli tradicne otazky na uvod, medzi nimi i odkial si. Bez vacsich nadeji na uspech vravim: Slovakia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

ona: "Oh, really?" Rozziarili sa jej ocka.

ja: "poznas?" Uz sa aj mne:)

ona: "Ano, poznam. Moja velmi dobra kamaratka tam stahuje svoj biznis zo Svajciarska."

ja: "Oh, really?"

ona: "Ano, je tam vraj jednoduche podnikat a navyse su tam nizke zivotne naklady."

ja: "Vdaka, ani nevies ako si ma potesila."

ona: "Oh, really?"

A do toho kamarat Jano cez icq ako reakcia na moje nadsenie: Spravne. Ale upozorni ju na Fickota:))

Ján Lopatář

Ján Lopatář

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jozef Mak Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu